Chì ci hè a diffarenza trà trapanu elettricu, perforatore d'impattu è martellu elettricu?

Spessu usemu trapani manuali, trapani percussioni, martelli elettrici è altri strumenti di perforazione in a nostra vita, ma ci sò pocu persone chì ùn sò micca prufessiunali chì capiscenu a diffarenza trà questi trè.Oghje, Xiaohui spiegà a diffarenza trà trapanu elettricu, trapanu percussione è martellu elettricu.

Trapano manuale: hè solu adattatu per a perforazione di metalli è di legnu, viti di viti, etc., micca per a perforazione di cimentu.

Impact drill: In più di perforazione di metallu è di legnu, pò ancu perforare muri di brique è cimentu ordinariu.Ma s'ellu hè versatu cimentu rinfurzatu, a perforazione di percussione serà più difficiuli di perforazione.

Perforatrice 26 MM: Si pò drill béton duru, pò penetrà i muri, è hà altu efficienza drilling.Pò perforà i buchi in cimentu per un bellu pezzu.
nutizie
Perchè u trapanu d'impattu s'appoghja nantu à dui ingranaggi d'impattu per scontru è strofinanu l'un à l'altru per pruduce l'impattu, è u martellu elettricu hè u muvimentu di u pistone di cilindru per pruduce l'impattu, cusì a forza d'impattu di u martellu elettricu hè assai più grande di quella di l'urdinariu. perforatore à impattu.

U perforatore d'impattu hè solu in l'attrezzatura d'impattu quandu si perfora u muru.Tutti l'altri tempi, u trapanu elettricu hè utilizatu.U trapanu d'impattu pò perforare piastrelle ceramiche.L'operazioni specifiche sò i seguenti:

Metudu 1: Quandu drilling tile ceramica cù un trapanu d'impattu, cuminciate à una velocità lenta è cresce lentamente per chì e tile ùn crack.

Metudu 2: Sè vo site un novice chì hè a paura di cracke i tile, pudete aduprà trapani di ceramica per drillà i tile.I cantoni di e tile sò i più faciuli di crack.À questu tempu, pudete aduprà un drill bit di vetru per penetrà in u tile (tu deve aghjunghje l'acqua quandu si usa un drill bit), è dopu aduprà un drill bit d'impattu per drill in u béton.Quandu i fori di perforazione, deve esse attentu à a direzzione di rotazione di u mandrinu.Gira à a diritta hè una rotazione in avanti.A perforazione deve esse rotazione in avanti.Altrimenti, a rotazione inversa ùn solu ùn falla à penetrà, è serà più faciule per rompe u drill.


Tempu di posta: 06-Jan-2022