U mercatu di l'utensili elettrici hè previstu di cresce à un CAGR di 8.5% in i prossimi sette anni.

Strumenti di putenzaanu rivoluzionatu u modu di travagliu di a custruzzione, di l'automobile è di l'altri industrii, risparmiendu u tempu è u sforzu in operazioni cumplesse, cumprese a viti, a sega è a rottura, è l'aghjurnamentu constante di l'utensili energetichi hà aiutatu à guidà a dumanda.Inoltre, a facilità d'utilizazione furnita da l'utensili di energia li rende populari ancu cù l'utilizatori di casa.A piccula dimensione è facilità d'usu diarnesi putirihà cuntribuitu à a so popularità, chì à u turnu hà guidatu a crescita di u mercatu.

Strumenti Benyu

Sicondu statistiche, u monduarnesi putiriU mercatu hè previstu di cresce da US $ 23.603.1 milioni in 2019 à US $ 39.147.7 milioni in 2027, mantenendu una crescita annuale composta di 8.5% da 2020 à 2027. Per regione, l'America di u Nordu hè a regione più impurtante in 2019, cuntabilità. per più di un terzu di u mercatu glubale di l'utensili d'energia, è hè previstu di cresce sustancialmente.In l'Europa è l'Asia Pacificu, i sviluppi in l'industria aerospaziale è a popularità di l'applicazioni DIY sò previsti per guidà a crescita cuntinua di l'arnesi di energia in un futuru vicinu.

In quantu à l'industria di l'utilizatori finali, u settore di a custruzzione hè previstu di diventà u più grande cunsumadore mundiale di arnesi energetichi.In quantu à u tipu di produttu, u segmentu senza cordone domina u mercatu globale di l'utensili energetichi in 2019 in termini di entrate.

Per risponde à a crescente dumanda, i principali attori in l'industria di l'utensili elettrichi si dedicanu ogni annu à l'introduzione di una varietà di arnesi elettriche senza fili.Cunduce u cunsumu di cordlessarnesi putiri, è guidà a crescita di tuttu u mercatu di l'utensili elettrici.

In ogni casu, a penetrazione di a tecnulugia di l'automatizazione permette di seguità a pruduzzione di l'utensili d'energia da e plataformi remoti (cum'è e plataforme d'applicazioni mobili, software di computer, etc.).I tecnulugii d'automatizazione includenu suluzioni di gestione di l'inventariu per risparmià tempu è soldi per via di l'operazioni di l'utensili mal gestite.Queste tecnulugii anu u putenziale di migliurà a manuvrabilità di l'utensili elettrichi è cusì creanu opportunità per a prosperità cuntinua di u mercatu di l'utensili elettrichi.


Tempu di post: 31-mar-2021