Strumenti di putenza ten size sensu cumunu.

Strumenti di putenzadece dimensioni sensu cumunu

1. Cumu si rinfriscà u mutore ?

U ventilatore nantu à l'armatura rota per piglià l'aria da l'esternu attraversu i venti.U fan di rotazione poi rinfriscà u mutore passendu l'aria per u spaziu internu di u mutore.

2. Capacitors per a suppressione di u rumore

Quandu s'utilice l'utensili elettrici equipati di mutori di serie, scintille seranu generate in u commutatore è i spazzole di carbone di i muturi, chì interferiscenu cù radiu, televisori, strumenti medichi, etc., per quessa, hè necessariu assemblerà condensatori di suppressione è anti-corrente. bobines nantu à arnesi putenza à ghjucà un rolu anti-interferenza.

3. Cumu u mutore inverte ?

A rotazione inversa di a maiò parte di l'utensili di putenza hè ottenuta da inversione di a direzzione attuale, cambiendu a cunnessione elettrica di u circuitu, a direzzione pò esse invertita.

4. Chì ghjè una spazzola di carbone ?

Quandu ustrumentu putenzafunziona, a spazzola di carbone agisce cum'è un ponte, culligandu a bobina di induttanza à a bobina d'armatura cù un currente elettricu.

Benyu Power Tools

5. Chì ghjè un frenu elettronicu ?

A causa di l'inerzia, l'armatura continuerà à rotà dopu chì a macchina hè spenta, è un campu elettromagneticu resta in u stator.L'armatura è u rotore allora agisce cum'è un generatore, generendu un torque.A direzzione di u torque hè ghjustu u cuntrariu di a direzzione di l'armature rotanti.

6. l'influenza di freccia nantuarnesi putiri

A Cina hè avà furnita cù corrente alternante 50Hz, ma certi paesi utilizanu corrente alternante 60Hz, quandu l'attrezzi 50Hz usanu corrente 60Hz, o l'utensili 60Hz usanu alimentazione 50Hz, ùn ci hè micca impattu annantuarnesi putiri(eccettu compressore d'aria).

7.pate attente à u mantenimentu di ogni ghjornu di l'utensili di putenza, cum'è l'outlet di a macchina per mantene a pulita, assicurà a bona dissipazione di u calore di a macchina, aduprà per un periudu di tempu, per verificà u gradu di usura di a spazzola di carbone.Sè avete bisognu di rimpiazzà a spazzola, assicuratevi chì a nova spazzola pò scorri liberamente in u supportu di spazzola.

8. quandu cù u strumentu, scontru u fenomenu di bluccà.In casu di perforazione è di taglio, l'interruttore deve esse liberatu in tempu per interrompe l'alimentazione elettrica, per ùn pruvucà u mutore, l'interruttore, a linea elettrica.

9. Quandu si usa cunchiglia di metalluarnesi,A macchina deve avè un cordone d'alimentazione à trè tappi cù prutezzione di fuga, è deve esse aduprata una presa di corrente cù prutezzione di fuga.Ùn esse spruzzatu in l'acqua durante l'usu, per evità accidenti di fughe.

10.when rimpiazzà u mutore di a macchina, s'ellu u rotore hè male o u stator hè male, deve esse rimpiazzatu cù i paràmetri tecnichi currispundenti di u rotore o stator.Se a sustituzione ùn hè micca cuncordata, pruvucarà a brucia di u mutore.


Tempu di Postu: Apr-07-2021