Cumu aduprà a perforazione d'impattu currettamente?

UPerforatrice 30MM BHD3019hè un tipu d'attrezzu elettricu adattatu per a perforazione d'impattu nantu à pavimenti di cimentu, pareti, mattoni, petre, pannelli di legnu è materiali multistrati.Li usamu spessu in a nostra vita di ogni ghjornu.Se u drill d'impattu hè utilizatu in modu improperu, pò esse Cumu possu aduprà u drill d'impattu currettamente se mi ferite à mè o à l'altri?
 
Prima, prima di utilizà u trapanu d'impattu, inserite l'alimentazione per vede s'ellu hè a tensione nominale di 220V in u trapanu d'impattu, è ùn cunnetta micca à l'alimentazione 380V per errore.
w1Siconda, prima di chjappà in u trapanu d'impattu, verificate currettamente a prutezzione di l'insulazione di u corpu di a macchina.Se u filu di rame rottu hè scupertu, imbulighjate immediatamente cù cinta insulating per verificà se i viti nantu à u corpu di perforazione elettrica sò allentati.
 
In terzu, installate drill bits standard chì sò coerenti cù a gamma permissibile di u drill bit percussion, è ùn furzà micca l'usu di drill bits chì superanu a gamma.
 
Quartu, quandu u drill di percussione hè energizatu, i fili deve esse bè prutetti.Ùn deve esse micca trascinatu nantu à oggetti di metallo affilati per impediscenu di esse danucati o tagliati.Ùn trascinate micca i fili in macchie d'oliu è solventi chimichi per evità a corrosione di i fili.
 
Quintu, a presa di putenza di u trapanu d'impattu hè dotata di un dispositivu di interruttore di fuga.Se u trapanu d'impattu si trova per avè fughe, vibrazioni anormali, calore elevatu o rumore anormali, cessate immediatamente di travaglià è truvate un electricista per verificà è riparà in tempu per eliminà u difettu.
 
Sestu, quandu si rimpiazza u drill bit di a percussion drill, utilizate una chjave speciale è drill bit per chjude a chjave.Hè strettamente pruibitu di chjappà u drill di percussione cù un martellu, un cacciavite, etc.


Tempu di Postu: Dec-13-2021