U bonu strumentu ùn hè micca a paura di una selezzione attenta!-Benyu Ottu cunsiglii per a Scelta di trapani Hammer

Hammer drill hè un pruduttu indispensabile per a vita di a casa, è a decorazione di a casa ghjoca un rolu vitale.Hè adattatu per manighjà muratura, petra o béton.Hè unu di i più pupulare arnesi pupulare in manu.In ogni casu, in a faccia di una larga gamma di drill martellu, assai amichi inevitabbilmente seranu picky.Dunque, ci vole assai sforzu per cumprà un drill mart satisfactoriu da ellu.

Per quessa, per cumprà un drill mart satisfactoriu, in generale deve esse attentu à i seguenti punti.

 1

1. U pruduttu di drill mart hè un pruduttu di certificazione obligatoriu.Per quessa, quandu cumprà in u mercatu Chine, prima deve verificà s'ellu u strumentu hà a marca 3C.È per u mercatu globale, duvete prestu attenzione à i certificati cum'è CE / GS / UL / EMC.

Zhejiang Benyu tools co., Ltd, hà una gamma completa di prudutti cum'è trapanu à martellate, martellatura rotativa, martellatura a demolizione, trapano a percussione, smerigliatrice angolare, smerigliatrice a smerigliatrice, trapano a percussione senza fili, trapano a trapano senza fili, chiave cordless, smerigliatrice angolare cordless, ecc. qualificatu cù certificatu 3C, avemu un certificatu 3C per u mercatu domesticu.Per u mercatu glubale, avemu CE / GS / UL / EMC, diversi certificati per u mercatu differente richiedenu.

2. Giniralmenti, quandu accattu marteddu drill, tu avissi a sceglie grande cumpagnii cù megliu riputazioni è putenza più influente, perchè sti grandi cumpagnii hannu forti tecnicu forza, strettu cuntrollu di qualità, è serviziu standard dopu-vendita.L'utilizatori cù un forte putere di compra ponu ancu cumprà alcuni strumenti di marca internaziunale.

Zhejiang Benyu hè stata fundata in l'annu 1993, simu prufessiunali prufessiunali di utensili elettrici in Cina.Attraversu più di 27 anni di travagliu duru è innuvazione cuntinua, a cumpagnia hà stabilitu un sistema di efficienza di R&D, fabricazione, marketing è serviziu post-vendita.Per piacè sentite alleviatu da u nostru sistema di cuntrollu di qualità è serviziu dopu-vendita.

3. Per sceglie un bon drill martellu, deve basatu nantu à i bisogni di utilizatori, prima distingue trà usu di casa è usu prufessiunale.Siccomu a maiò parte di i perforatori di martellate sò pensati per i prufessiunali, duvete distinguishà trà l'arnesi di a casa prufessiunale è generale prima di cumprà.In generale, a diffarenza trà l'arnesi di a casa prufessiunale è generale hè in u putere.U putere di e strumenti prufessiunali hè più grande per facilità i prufessiunali per riduce a carica di travagliu.L'arnesi generale di a casa sò relativamente chjuchi per via di l'ingegneria più chjuca è di una carica di travagliu relativamente chjuca.U putere di input ùn deve esse grande.Perfora a percussione Benyu vari da 18mm-32mm, pò risponde à diverse esigenze di l'utilizatori.https://www.benyutools.com/hammer-drill/

4. Observe l'imballu esternu di u drill martellu.L'imballu esternu di l'uttellu deve esse chjaramente modellatu è micca danatu.A scatula plastica deve esse ferma.A fibbia per apre a scatula plastica deve esse ferma è durable.Benyu di solitu aduprà a scatula BMC, a nostra scatula pò passà a prova di caduta di 80cm.Intantu, a casella di culore hè ancu opcione per a scelta di u cliente.

2 

5. Verificate l'apparenza.L'apparizione di l'uttellu deve esse uniformi in culore, è a superficia di a parte plastica ùn deve esse micca ombre evidenti è denti, è ùn deve esse micca scratch o bumps.U misalignamentu di l'assemblea trà e parti di a cunchiglia hè ≤0.5mm, è u revestimentu di fusione d'aluminiu hè liscia è bella.Ùn deve esse micca difetti, è a superficia di a macchina sana deve esse libera di oliu è macchie.Quandu u tene cù e vostre mani, vi sentite megliu, è u manicu di u cambiamentu deve esse pianu.La perforatrice a percussione Benyu è erginomica.A lunghezza di u cable ùn deve esse generalmente micca menu di 2 m.

6. Verificate a targhetta è u manuale di u drill martellu.I paràmetri di a targhetta di l'uttellu deve esse coherente cù quelli di u certificatu.U manuale deve avè l'indirizzu detallatu è l'infurmazioni di cuntattu di u fabricatore è u fabricatore.

7. Mantene u drill martellu cù a vostra manu, accende u putere, operate u switch friquintimenti cù a manu per inizià u strumentu friquintimenti, è osservate s'ellu a funzione on-off di l'interruttore di strumentu hè affidabile.À u listessu tempu, osservate s'ellu ci sò anormalità in a TV è lampade fluorescenti in u situ.Per cunfirmà se l'attrezzatura hè dotata di un suppressore di interferenza radiu efficace.

8. U drill martellu hè energizatu è eseguite per un minutu.Mantene cù a manu durante l'operazione.Ùn deve micca nutà alcuna vibrazione anormale in a manu.Osservate e scintille d'inversione.L'inversione di scintille ùn deve micca più di u nivellu, verificate in generale da l'entrata di l'aria di l'utillita, ùn deve esse micca arcu evidenti nantu à a superficia di u commutatore.Durante l'operazione, ùn deve esse micca un rumore anormale.

Sopra hè u nostru suggerimentu per voi di truvà un trapanu à martellate bonu è affidabile, Benyu Tools hè sempre un amicu cordiale per tutti l'utilizatori di l'uttene, se vulete sapè di più, verificate u situ web àwww.benyutools.com


Tempu di Postu: 11-Nov-2020