Trapani elettrici ponu esse divisi in 3 categurie: trapani manuali, trapani à impattu, trapani à martelli.

1. Perforatrice 26 MM BHD2603A: U putere hè u più chjucu, è u scopu di l'usu hè limitatu à a perforazione di legnu è cum'è un cacciavite elettricu.Certi trapani elettrici manuali ponu esse cambiati in arnesi spiciali sicondu i so scopi, cù parechji usi è mudelli.

2. Impact drill: U miccanisimu impattu di u drill impact hà dui tipi: tippu di denti di cane è tippu palla.U drill impact ball hè cumpostu da una piastra in muvimentu, una piastra fissa è una bola d'acciaio.A piastra in muvimentu hè cunnessu à l'arburu principale attraversu fili, è hà 12 bola d'acciaio;a piastra fissa hè fissata nantu à a carcassa cù pins è hà 4 boli d'acciaio.Sottu l'azzione di spinta, e 12 sfere d'acciaio rotulanu longu e 4 sfere d'acciaio.U drill bit di carburu cimentatu produce un muvimentu d'impattu rotativu, chì pò perforà buchi nantu à materiali fragili cum'è mattoni, blocchi è cimentu.Pigliate u pin in modu chì a piastra fissa gira cù a piastra in muvimentu senza impattu, chì pò esse usata cum'è un trapanu elettricu cumuni.

efss

3. Hammer drill (martellu elettricu): Si pò drill fori in una varietà di materiali duru è hà a più larga gamma di usu.

I prezzi di sti trè tippi di trapani elettrici sò disposti da bassu à altu, è e funzioni sò ancu aumentate.A selezzione deve esse cumminata cù u so rispettivu scopu di applicazione è esigenze.

Trapanu elettricu hè un strumentu di perforazione chì usa l'electricità cum'è putenza.Hè un pruduttu cunvinziunali in arnesi elettrichi, è hè ancu u pruduttu di l'utensili elettricu più dumandatu.A produzzione annuale è u voluminu di vendita rapprisentanu u 35% di l'arnesi energetichi di a Cina.

Cordless, brushless, è lithium-ion trapani elettricu sò diventati i principali tendenzi di sviluppu di trapani elettricu currenti, è sò pocu à pocu cambià à a direzzione di intelligenza.


Tempu di Postu: Feb-21-2022