Cunniscenza di l'uttellu di trapanu elettricu

Trapani elettrici ponu esse divisi in trè categurie: trapani manuali elettrici, trapani à impattu è trapani à martellate.

1. Trapanu a manu: U putere hè u più chjucu, è u scopu di l'usu hè limitatu à a perforazione di legnu è cum'è un cacciavite elettricu.Ùn hà micca assai valore praticu è ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.

2. Percussion drill: si pò drill legnu, ferru è drill bricks, ma micca béton.Certi drills di percussione indicanu chì u cimentu pò esse perforatu, chì in realtà ùn hè micca fattibile, ma hè assulutu per drilling tile è béton cù una fina capa esterna di brique.Nisunu prublema.

3. Perforatrice 20MM BHD 2012: Puderà perforà i buchi in ogni materiale è hà a più larga gamma di usu.

2

I prezzi di sti trè tippi di trapani elettrici sò disposti da bassu à altu, è e so funzioni aumentanu in cunseguenza.Cumu sceglie elli dipende da u so rispettivu scopu di applicazione è esigenze.

Comu sceglie un trapanu elettricu:

Pigliate u tettu internu per esempiu.U tettu hè fattu di cimentu armatu.Sè vo aduprate un perforatore di percussione per perforà i buchi, duverà assai sforzu.L'aghju utilizatu per perforà i buchi nantu à u tettu per installà luci.In u risultatu, i luci ùn sò micca stallati bè è i carichi sò stati persi.fresa;ma questu ùn succede micca s'ellu hè utilizatu per chjappà u muru, cusì u drill d'impattu hè adattatu per l'usu di ogni ghjornu in a famiglia, ma per u persunale di perforazione, u drill martellu deve esse a prima scelta.

Quandu chjappà un muru, un drill martellu risparmià più sforzu cà un drill percussion.A chjave hè chì a struttura è u principiu di travagliu di i dui sò diffirenti.Ùn citeraghju micca gergo è terminologia per spiegà quì.TX ùn hè micca interessatu in questu, cusì aghju aduprà a più In parolle chjaramente, u drill d'impattu deve esse appiicatu in modu cuntinuu cù forza per fà a rotazione durante l'usu.Quandu s'utilice un drill mart, solu un pocu di forza hè necessariu à u principiu per fà u drill avanzà automaticamente.

Precauzioni per l'acquistu di trapani elettrici:

1. Selezzione di taglia drill electric.Cum'è a dimensione di u drill bit elettricu aumenta, u so prezzu cresce ancu.In modu persunale, a dimensione di a fresa elettrica per l'usu domesticu hè generalmente di 20 mm.Tuttavia, dipende di e circustanze individuali.

2. Selezzione di funzioni supplementari per drill elettrichi: u listessu mudellu hà da avè qualchì funzione supplementu.Per esempiu, a R in u mudellu indica chì u drill bit pò esse avanti è invertitu.U vantaghju hè chì quandu a rotazione in avanti ùn hè micca pussibule, pò esse cunvertita in reverse;in u mudellu Un E indica chì u trapanu elettricu pò esse aghjustatu in velocità.Quandu una alta velocità ùn hè micca necessariu, pò esse aghjustatu à una bassa velocità.Di sicuru, u più funzioni, u più altu u prezzu.A scelta specifica dipende da a preferenza persunale.


Tempu di post: 14-Jan-2022