Chì hè megliu, un mutore di spazzola o un mutore senza spazzola per un martellatore?

Principiu di travagliu di trapanu elettricu spazzolatu

U martelluFora 28 MMA struttura principale di u trapanu elettricu brushed hè u stator + rotor + spazzole, chì ottene u torque di rotazione attraversu u campu magneticu rotativu, emette cusì energia cinetica.A spazzola è u commutatore sò in cuntattu constantemente è attritu, è ghjucanu un rolu di cunduzzione è cunmutazione durante a rotazione.

U trapanu elettricu spazzolatu adopta a commutazione meccanica, u polu magneticu ùn si move micca, è a bobina gira.Quandu u trapanu elettricu funziona, a bobina è u commutatore giranu, ma l'acciaio magneticu è a spazzola di carbone ùn giranu micca.A direzzione di corrente alternante di a bobina hè cambiata da l'inverter è a spazzola elettrica chì giranu cù u trapanu elettricu.
NEWS-5
In stu prucessu, i dui estremità di putenza di a bobina sò disposti in un anellu à turnu, siparati l'una di l'altru da i materiali insulating per furmà un cilindru, chì hè culligatu à l'arbulu di perforazione elettrica.L'alimentazione hè fatta di dui elementi di carbone.Picculi pilastri (spazzole di carbone), sottu à l'azzione di a pressione di primavera, pressu dui punti nantu à u cilindru di l'anellu d'ingressu di putenza di a bobina superiore da duie pusizioni fissi specifiche per energizà a bobina.

Quandu u trapanu elettricu gira, e diverse bobine o i dui poli di a listessa bobina sò energizati in tempi diversi, cusì chì u polu NS di a bobina chì genera u campu magneticu è u polu NS di u stator di magnete permanente più vicinu anu una differenza d'angolo adattata., Generate putenza per spinghje u trapanu elettricu per girà.L'elettrodu di carbone scorri nantu à u terminal di a bobina, cum'è una spazzola nantu à a superficia di l'ughjettu, cusì hè chjamatu "spazzola" di carbone.

I cosiddetti "spazzole di successu, spazzole di fallimentu ancu".A causa di u sliding mutuale, i spazzole di carbone saranu strofinate, causendu a perdita.L'accensione è a spegnimentu di e spazzole di carbone è i terminali di a bobina si alterneranu, è scintille elettriche saranu, a rottura elettromagnetica serà generata, è l'equipaggiu elettronicu serà disturbatu.In più, a causa di cuntinuu sliding è attritu, i spazzole sarà constante usura è lacrime hè dinù u culprit per u drill spazzola di corta durata.

Se a spazzola hè dannata, deve esse riparata, ma serà prublema di riparà una volta è una volta?In fatti, ùn serà micca, ma ùn saria megliu s'ellu ci hè un trapanu elettricu chì ùn hà micca bisognu di cambià a spazzola ?Questu hè u trapanu brushless.

Principiu di travagliu di trapanu elettricu senza spazzola

Brushless electric drill, cum'è u nome suggerisce, hè un trapanu elettricu senza spazzola elettrica.Avà chì ùn ci hè micca una spazzola elettrica, cumu pò u trapanu elettricu cuntinuà à curriri ?

Risulta chì a struttura di un trapanu elettricu brushless hè esattamente u cuntrariu di quella di un drill electric brushed:

In u trapanu elettricu brushless, u travagliu di cunmutazione hè cumpletu da u circuitu di cuntrollu in u controller (di solitu Hall sensor + controller, tecnulugia più avanzata hè codificatore magneticu).

U drill electric brushed hà un polu magneticu fissu è a bobina gira;un trapanu elettricu brushless hà una bobina fissa è u polu magneticu gira.In u trapanu elettricu senza spazzola, u sensoru di Hall hè utilizatu per sente a pusizione di u polu magneticu di u magnetu permanente, è dopu secondu sta percepzioni, u circuitu elettronicu hè utilizatu per cambià a direzzione di u currente in a bobina à u mumentu propiu. per assicurà chì a forza magnetica in a direzzione curretta hè generata per guidà u drill elettricu.Eliminate i difetti di trapani elettrici spazzolati.

Questi circuiti sò i cuntrolli di trapani elettrici brushless.Puderanu ancu implementà alcune funzioni chì ùn ponu esse realizate da trapani elettrici spazzolati, cum'è l'aghjustà l'angolo di l'interruttore di putenza, frenà u trapanu elettricu, rende u trapanu elettricu inversu, chjude u trapanu elettricu, è utilizendu u segnu di frenu per piantà di accende u trapanu elettricu. ..A serratura elettronica di l'alarma di a vittura di a batteria face avà u pienu usu di queste funzioni.


Tempu di post: 24-Sep-2022