A 128a Sessione di a Fiera di Canton hè prevista in linea da u 15 à u 24 d'ottobre

Fiera di l'Importazione è l'Exportazione Chine, cunnisciuta ancu cum'è Fiera di Canton, hè stata stabilita in u 1957. Co-ospitata da u Ministeru di u Cummerciu di a RPC è u Guvernu Populare di a Pruvincia di Guangdong è urganizata da u Centru di Cummerciu Esteru Chine, hè tenuta ogni primavera è vaghjimu in Guangzhou, Cina.

In u 2020, contr'à a furiosa pandemia mundiale di coronavirus è u cumerciu glubale severamente battutu, u Cunsigliu di Statu hà decisu di fà a Fiera di Canton in linea. Questa hè una decisione significativa presa da u guvernu cintrali è u Cunsigliu di Statu per coordinà a prevenzione è u cuntrollu di a pandemia è ecunomica. è u sviluppu suciale.26,000 espositori cinesi è internaziunali anu mostratu i prudutti in u marketing in diretta è anu realizatu negoziazioni in linea via Fiera di Canton virtuale.Cumpratori d'oltremare da 217 paesi è regioni registrati è visitatu a Fiera;u paese fonte di u cumpratore hà righjuntu un altu record.A Fiera di Canton virtuale hà apertu una nova strada di u sviluppu di u cummerciu internaziunale, è hà stabilitu una basa solida per u sviluppu integratu offline in linea.

È avà, hè u tempu per a 128a Fiera di Importazione è Esporta in Cina, chì si terrà in linea da u 15 à u 24 d'ottobre di u 2020, in totale 10 ghjorni di mostra virtuale.

Noi, l'arnesi di Zhejiang Benyu, simu prufessiunali prufessiunali per l'utensili elettrici è sempre impegnati à furnisce i clienti suluzioni di produttu competitivi.

Benyu hà principarmenti dui prudutti di categuria, unu hè powertool, un altru hè una lavatrice à alta pressione.In a gamma di l'utensili, avemu DC in 12V / 16V è 20V, sò trapani senza fili, cacciavite senza fili, chiave senza fili, martelli senza fili è smerigliatrice angolare senza fili.

In a parte AC, avemu un martellu, un martellu rotativu, un martellu di demolizione, un trapanu à impattu, un smerigliatrice, una smerigliatrice angolare, etc.

Benvenuti sinceramente à unisce à noi in questa fiera speciale in linea.

SCEGLIE BENYU CREATE FUTURE!

Semu quì aspittendu per voi !

Data: 15-24 ottobre 2020

Link Mostra in linea:

https://ex.cantonfair.org.cn/pc/en/exhibitor/4ab00000-005f-5254-524e-08d7ed79e0b1/

Tel: +86-576-82789881

E-mail: info@boyacn.com

Indirizzu: No.188 Haichang Road, Binhai Industrial Area, Taizhou City, Zhejiang, China

1

 

 


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020