Makita HM1213C Martello di Demolizione |Pro Tool Reviews Makita HM1213C Demolition Hammer

U martellu di demolizione Makita HM1213C di 23 libbra furnisce 18.8 libbra di piedi di energia d'impattu da u so mutore di 14 amp.Inoltre, ancu s'ellu hè pienu di putenza, a parte più impressiunanti di a liberazione hè u manicu Makita AVT, chì riduce assai u sensu di vibrazione quandu si usa stu putere.
Supporta u nostru annunziu googletag.cmd.push(function(){googletag.display('div-gpt-ad-1389975325257-0′);});
Sicondu a nostra sperienza, a tecnulugia di smorzamentu di vibrazioni Makita AVT hà ghjucatu un rolu in riducendu a vibrazione severa di l'arnesi.Parechji pruduttori utilizanu una forma di cuntrollu di vibrazione, ma Makita hè di punta.
Fortunatamente, stu martellu di dimostrazione di 23 libbra usa un sistema AVT di dui punti per assorbe a vibrazione prima di ghjunghje à u vostru bracciu.Prima, u sistema di equilibriu internu hè utilizatu per contru à u muvimentu di u martellu.In seguitu, a molla Makita hà caricatu u manicu posteriore per assorbe più a vibrazione chì l'hà causatu à passà u contrappesu.
Makita HM1213C hà un mandrinu SDS-Max, chì permette 12 diverse paràmetri di l'angolo di perforazione.Questu permette di pusà u drill in a pusizione desiderata.U martellu demo pò ancu esse usatu cù l'accessori di rimozione di polvera 199571-4 di a cumpagnia per aiutà à fà u situ di travagliu più sicuru in cunfurmità cù i normi OSHA.
Makita HM1213C hà una funzione di partenza suave, chì pò aumentà a putenza più lentamente, migliurà cusì a precisione di l'operatore.Una volta spustatu, u martellu hà un cuntrollu di velocità constante.Questu automaticamente applica una putenza supplementaria à u mutore per mantene a putenza mentre tagliate chips.Pudete stabilisce a velocità cù u dial di cuntrollu di velocità variabile.
U martellu di dimostrazione Makita HM1213C hà una funzione cunvene "soft no-load", chì riduce automaticamente a velocità di u mutore quandu ùn hè micca in usu per mantene a vita è u rendiment di l'utillita.Makita hà ancu cuncepitu un mutore cù nuclei d'acciaio intrecciati, armature di cuscinetti di doppia sfera è più barre di commutazione di rame per migliurà l'efficienza di a trasmissione di l'energia è a vita di u mutore.
Supporta u nostru ad googletag.
L'indicatore LED vi avviserà di un fallimentu di l'interruttore o di un cordone di alimentazione dannatu.Prima di bisognu di rimpiazzà a spazzola, ci saranu circa 8 ore di luce di serviziu per informà.Sì avete troppu utilizatori chì ùn ponu micca rimpiazzà questi spazzole quandu hè necessariu, tagliate automaticamente i spazzole pò prutege u commutatore da danni.
Truverete Chris daretu à i sceni di quasi tuttu pruduciutu da Pro Tool Reviews.Quandu ùn usa micca l'arnesi stessu, hè di solitu a persona daretu à a camera, chì face chì l'altri membri di a squadra parenu bè.In u vostru tempu liberu, pudete truvà u nasu di Chris appiccicatu in un libru o strappatu i capelli rimanenti mentre fighjate u Liverpool Football Club.Li piace a so fede, a famiglia, l'amichi è a virgola d'Oxford.
Cum'è un Associatu di Amazon, pudemu riceve ingressu quandu cliccate nantu à un ligame Amazon.Grazie per avè aiutatu à fà ciò chì ci piace.


Tempu di pubblicazione: Oct-07-2020