Cumu rimpiazzà è disassemble u MARTELLO ROTARY

Cumu caccià uMARTELLU ROTARY

1. Prima, avemu bisognu di rotà u chuck à u massimu, preparanu un cacciavite, è sguassate i viti in l'internu.Osservate cù cura chì i viti internu sò invertiti, cusì avemu bisognu di seguità a direzzione oraria per esse capaci di alluntanassi.

2. In seguitu, pigliate a vite, aduprate un picculu cacciavite per chjappà nantu à u dissipatore di calore, è seguitate a direzzione antiurariu per caccià u chuck direttamente.Sè ci hè un prublema di unscrewing, pudete chjappà l'esternu cù aMARTELLU ROTARY, è dopu aduprate un cacciavite per seguità a direzzione antiurariu.Serà più faciule per sguassà, è dopu installà un novu chuck.

sbf

Siconda, quali sò e classificazioni di trapani elettrici

Trapanu elettricu pò ghjunghje u scopu di drilling principarmenti à traversu a putenza.Hè l'uttellu più cumuni per l'utensili elettrici, è a dumanda hè relativamente grande.Sicondu l'specificazioni di u trapanu elettricu, ci sò grandi o chjuchi, per esempiu, certi sò 4 mm o 13 mm, 16 mm, u più grande hè 49 mm è cusì.U più grande u numeru, u più grande a forza di tensione currispundente è u più grande a dimensione di u pirtusu.

Per i trapani di percussione, ci hè un buttone nantu à u chuck di u drill bit, chì pò esse usatu per l'ajustamentu di rotazione.A so forza d'impattu hè un pocu più grande di quella di un trapanu elettricu manuale.Puderà perforà u cimentu armatu, ma l'effettu ùn hè micca particularmente bonu.

Se vulete un effettu megliu, pudete sceglie un martellu electricu.A so capacità d'impattu serà più forte.Pò perforà u cimentu armatu è pruduce un grande impattu.A forza pò sparte a petra è dividite l'oru.


Tempu di post: Jul-05-2022